lördag 1 december 2012

den 5e dec

klockan 21:05 så är jag på arlanda. om nån kan tänka sej hämta mej då så vore det väldigt väldigt uppskattat. tror inte det går nå tåg så sent.

borta bra men hemma bäst. rika barn leka häst. 

gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar