mr_suspekts Pokerblogg
lördag 1 december 2012
den 5e dec
klockan 21:05 så är jag på arlanda. om nån kan tänka sej hämta mej då så vore det väldigt väldigt uppskattat. tror inte det går nå tåg så sent.
borta bra men hemma bäst. rika barn leka häst.
gonatt!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar