lördag 3 december 2011

älloäll

känner hur den sitter kvar än. kolla mej i spegeln å såg en snus sittandes fastklistrad i tinningen. vakna nyss å förstår verkligen inte hur den kunnat hamna där.

2 kommentarer:

  1. Synd att du såg den innan du gick till casinot, folk skulle tro de va nån brun böld

    SvaraRadera
  2. det såg inte så tokit ut faktiskt. kanske trycker dit en ny innan jag går ut.

    SvaraRadera