upp 280 efter 8 timmar. var så sjukt. tog inte ett rätt beslut de första 4 timmarna.... jag räknade monsterfiskar vid bordet å kom upp i 7st, då insåg jag att vi var 8handed.. var inne för 1300 å om han inte hade muckat handen efter att jag visat 65o på 763sdc Jc 9x efter att ha betat 80 in i 120 på flopp samt raisat en turndonk+syn från 40 till 250 så hade jag haft 35euro kvar på bordet. den potten var på 900 å sen så vann jag en 1700pott med AA.
Imorrn så börjar allvaret. Mitt mål är att få in 2500 timmar 2012 så det är bara att bita ihop.
Känns bra att vara tillbaka å träffa alla roliga greker igen. Är upp på dealen med Rousso även denna resa, ska tilläggas :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar