torsdag 1 december 2011

Dag56

ner 145 efter 4 timmar. kunde inte spela längre pga strejk i pokerrummet. kommer åka hem på måndag.

3 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. en sarkastisk kommentar till alla tre faktan eller bara till en eller två av dom? du får vara mer tydlig pundhuve!

    SvaraRadera
  3. Mest till att du skulle åka hem, skiter väl i de andra två.

    SvaraRadera