torsdag 25 oktober 2012

Dag 1

ner 2485 efter 8 timmar.

började bra med upp 4k och jag spelade mer lösaggressivt än på länge. allting funkade och jag tog bara bra beslut. sen blir jag bluffad å visad bluffen så klart. nån hand efteråt så completar jag 64hh i sb å vi är 5 som ser floppen Qh6s5h. jag donkar ut 110 in i 150 och en fisk raisar till 300. han verkar slaskig och jag hade sett honom bluffcheckraisa flopp, barrela turn och openmucka rivern när enda vettiga draget satt. vi spelar 15/30 btw. han har 4k och jag raisar till 1k. han slår om igen å jag gråt-får-in allt. känndes dåligt att få in över 100bb i en limpad pot med mellanpar+lågt färgdrag men jag kännde mej direkt mindre fiskig när jag får se hans Q9o. torskar den plus en inköpspott när han cr med KsTx på K-hög turn å 3 spader. jag hade j9ss.

efter att han dragit så är bordet segt som fan. många puckon men absolut ingen action. får göra några större läggningar och lämnar till slut då det känns pissigt att spela ett live-bord när det nästan garanterat är bättre action online.

har runt 13k i kontanter och kan plocka ut 15k per vecka från bankomater så planen nu är att spela tills jag bustar å då instadra till thailand å spela online en vecka tills jag har 5 fräscha inköp å kan återvända. rätt ball känsla att sitta å tänka att om jag råkar ut för en set-up eller blir utdragen i nästa pott så byter jag land å livsstil till nästa dag.

tjo fräs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar