fredag 26 oktober 2012

Dag 2

ner 6030 efter 11 timmar.

Tiltig dag. Det sätter sej en svensk vid bordet men jag orkar inte säga att jag är svensk för jag ser ingenting gott komma ur det. Sen kommer även hans kompis till vårat bord å dom börjar prata. Då påpekar jag att jag också är från sverige å att dom inte ska säga nåt dumt om mej på svenska i tron om att jag är holländare lr nåt. "Ah ok, vart kommer du från då?" "Dalarna" "Stjärnsund?" "...Ja" rätt sick. Tydligen Christians kompis som även haft ett sommarställe i stjärnsund.

Fan jag vaknar nu på morgonen å är tiltad över en hand jag spelade mot hans kompis: Jag raisar 98o å han synar i position, en från blindsen synar också. Floppen kommer 776r och jag betar 300 in i 450, han synar och den andra lägger. Turn är 3x och jag betar 800 varpå han raisar till 1600 typ. Han har 900 bakom. Jag synar för att träffa min stege men på rivern kommer 9x. Jag checkar å han ställer sina sista marker. Blir på tilt nu när jag skriver det här. Han ser nervös ut å knackar handen i bordet som att han säger "nh", det är inget han har planerat det bara märks att han är lite i chock. Jag lägger mej vilket jag nu bittert ångrar. Är typ 80% säker på att han hade AJ, KQ eller nåt annat fult. Han säger till slut att han hade 66 men det tror jag inte på. Fint av honom att inte kasta upp bluffen i ansiktet på mej dock.

Fick lite komplex över mitt texas-spel igår och försökte mej på en retarderad hjältesyn som följd av det, tror det var så iaf. Tiltade efter den och gjorde en hjältebluff som gick hem, hade den inte gått hem så hade jag varit på väg till Thailand nu tror jag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar