mr_suspekts Pokerblogg
tisdag 23 oktober 2012
resan gick bra
förutom att jag är snuvig så är allt lysande! Solen skiner å de lär vara runt 25 grader med solsken :) sug på den ni!
kommer inte spela nå förrän imorrn
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar