upp 5 efter 12 timmar. ner 1300 efter 2 timmar, upp 700 efter 9 timmar. trött
(edit)
var bara tvungen att berätta om en rolig grej som hände. bara doktorn vet vem det handlar om. jag satt 3handed med två fiskar på morronkvisten när tasos kommer å slår sej ner alldeles till vänster om mej (han ska alltid ha position på mej). han är på strålande humör å skojar nästan varje hand. jag synar hans straddle med t9hh å han raisar till 40, jag synar. floppen är Q86r å jag checkraisar hans 50 cbet till 160. han synar hetsigt. turn är Qd så det ligger 2 ruter ute. jag betar 280 å han synar. rivern är Jd å jag betar 360 då jag tror han kan syna med alla 2par som han inte trodde mej med på turn. han synar å blir så jävla sur :) det ser ut som om han har ätit en citron i en tugga, hela ansiktet stramar ihop. sen går det från att vara kamratligt skojande till att förklara att jag kommer gula å stå å tigga utanför casinot. jag frågar om han tänker ge mej ett par euros till souvlaki om det händer å han säger "nej" å han menar det verkligen verkligen :D vi spelar vidare å jag visar en bluff i en liten multivägspott, sen går jag på toa å när jag kommer tillbaka så är han borta. han måste ha skyndat sej iväg medan jag var å pissa. kan tänka mej hur han inte vill medge sitt nederlag medan jag var där.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar