upp 1046 efter 9 timmar. gjorde två stycken riktigt bra folds å en som var marginellt dålig tror jag. känns jäkla bra att inte ha betalat av i lägen där jag ofta bara synat utan att fundera så mkt.
idag vakna jag på fel sida eller vad det heter. har en återkommande dröm att jag har mördat Sook. inte att jag mördar henne utan att hon redan är död när drömmen börjar. grina lite på morgonkvisten å fick bitvis kämpa för att inte börja grina även på casinot. sjukt hur vissa dagar bara kan vara mer jävliga än andra utan att nåt egentligen hänt (hoppas jag). köpte ett paket cigg det första jag gjorde när jag kom in på casinot å jag ångrar inte det heller, tänkte det var bättre att ta en cigg ist för att göra nåt destruktivt tiltspel vid bordet. särskillt med tanke på att jag utan att röka själv ändå får i mej rök av andra runt bordet. snackade nyss med en grek som sa att det innebär att nåt positivt kommer hända för den man ser död i en dröm, så nu känns det lite bättre. seriöst, vet inte vad fan som hände idag egentligen men jag fick plötsligt en massa flashbacks från de bra stunderna i vårat förhållande å det gjorde så jävla ont att jag flera gånger fick panik. hoppas jag får drömma om nåt roligare "inatt" iaf.
gymdag imorrn med alexis. börjar redan se lite resultat efter bara 4 pass. sjukt hur olika folk säger att man ska gymma btw. en som jag träna med i england å vars farsa var bodybuilder sa tex att man aldrig ska ta av vikter från set till set. alexis säger tvärt om, att om man ska maximera varje set så kan man inte lyfta lika tungt varje gång. om man kör med 10kg 10 gånger, sen 10kg 10 gånger å sen 10kg 10 gånger så betyder det att de två första setten var bortkastade då man inte tog ut sej till max. nu kör vi 15kg 12kg 8kg typ. tycker det verkar mkt smartare å logiskare så här. var nästan konstant kräksugen hela förra gymsessionen vilket måste vara bra.
Hey buddy - stopped reading after you went back to Sweden, didn't know you were back at it! Had a great time with Mikael and some other Swedes in Thailand last month.. he's having a baby soon.
SvaraRaderaI'm in Cambodia now set up with an apartment.. it's good. Games at casino here are good from what I have seen, although I am still getting a roll together to play (I'm the eternal nit). Anyway - keep up the blog, it's cool to read the updates :)
Come visit some time, this country is ridiculously cheap, and quite a bit of fun too.
Cheers,
hey man!
SvaraRaderajust realised i never replied to your fb-msg about going to see you and mike and play some cards together. sorry about that.
cool to hear that mikael will be a dad soon!
i dont think cambodia will be on my schedule anytime soon tbh. sounds pretty cool but i have too much grind on my mind and i feel that greece is the place to be for a year or so at least. thanks for inviting me tho! hope you get a nice roll together in the near future so you can make some damage on the cambodian poker economy :)