ner 1800 på 3 timmar. vann inte en pott. gjorde flera luriga men bra folds och förlorade till slut en 2k-pott med AAT3ss på KT4ccs med SPR1. bordet var rätt bra men jag hade bara 400 kvar i fickan och det kändes segt att fortsätta.
rousso kommer imorrn å jag avvaktar nog med spelandet tills jag snackat med honom. om jag hade haft 100k sek så hade jag hellre förlorat 3k eur av mina pengar än roussos men beggers cant be choosers antar jag... lol
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar