ner runt 750e.
lång resa. hjälpte en gammal grektant med sin tunga väska och bjöd henne på snus. hamnade bredvid en 22årig fotomodell (som jag också bjöd på snus) som hade adhd och som hade hälsat på en kompis i hedemora för några år sedan. "det fanns en ICA och en damfrisör, jag åkte hem efter 20 minuter fast jag skulle stannat en vecka, min kompis blev jätteledsen men jag pallade bara inte!" Hon var faktiskt jävla trevlig och intressant för övrigt. Jag och fotomodeller. Hängde med en annan fotomodell förra gången jag åkte från Grekland å hem faktiskt, coolt.
sov 30 minuter på planet och hade utan den sömnen varit upp i över 40 timmar (tror jag) när jag slår mej ner vid pokerbordet i loutraki. 7 handat med bara fisknits. förlora en flipp och gjorde en stor bluff mot 4tal. jag tror att jag spelade väldigt bra den korta stunden det varade.
fick med mej 15k HKD som jag växlat till 1,4k EUR. Tänkte börja med dom innan jag går över på roussos stejk. det där lät hoppfullt!
egentligen är det som ett ironiskt skämt att jag är här igen men jag är inte den som ger mej! jag tror att jag kan spela bra här när det bara är omaha som spelas. har alltid spelat lysande omaha i grekland enligt mitt tycke.
Aja, 1,3 inköp kvar på egen rulle. Jävla fräsig Rousso är förresten. Kommer å hämtar mej vid flygplatsen, bjuder på en dyr middag och slänger åt mej 5000eur som han helst vill stejka med men som jag får låna på obestämd framtid om jag vill. Slog mej precis att det kanske är karma och att jag bara ska tacka och ta emot. (väljer stejken och inte lånet vilket jag är osäker på är rätt, men men)
Spännande att bli all-in imorgon. Vinner jag och fortsätter vinna så har jag dubbel lön kontra att jag förlorar första all-innen. Jag kan skriva det men grejen är att jag skiter i det. Jag försöker bara göra rätt så kommer jag ha vunnit en miljon innan året är slut. Kan ni ge er fan på.
Bor gratis här på hotellet, får 3 måltider gratis om dagen samt gratis mackor vid pokerborden + gratis kaffe i lobbyn. Dom två drygaste regsen är busto och bannlysta så det känns faktiskt inte så tokigt att vara i pokerrummet nu.
"Egentligen får jag vara nöjd med dagens session....." ;)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar