Datorn hade pajat när jag vaknade idag. Rousso ringde en datatekniker i Aten som sa att det var kört och att jag var tvungen att lämna in den. Nu verkar den dock funka igen. Om jag inte uppdaterar på nån ett par dagar så är det hursomhelst för att laptoppen är trasig.
Har ätit gratis frukost och varit på gratis gym. Nu ska jag bara ta en gratis dusch och gå ner å spela.
Jag hoppar på Roussos stejk på en gång och spar mina egna pengar till eventuella kostnader när jag är här. Det känns ok. Han kommer åka till Aten snart och komma tillbaka på tisdag. Förhoppningsvis så har jag en 10/20-rulle då så vi kan spela på samma bord.
Känner mej i form!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar