ner 3500 efter 15 timmar.
åkte till aten till ett 5/5 homegame. klockan på laptoppen visade en timme för lite så när rousso ringde och sa att skjutsen stod å väntade utanför casinot så hade jag precis kommit ur duschen. glömde av att jag snusar och tog därför inte med mer snus än dom två jag hade i mun.
har förlorat 6,5k av roussos pengar och vill inte bli stejkad längre. har 2,2k sek på visakortet som jag hoppas räcker till en hemresa. väntar till imorgon med att beställa den utifall jag känner att jag vill stanna på hotellet å spela online å hänga med rousso några extra dagar. just nu så vill jag dock bara åka hem på en gång.
på ett sätt hade det varit bättre om jag hade lånat pengarna ist. då hade jag kunnat fortsätta att inte bry mej ett skit om resultat. nu känns det dock förjävligt.
det positiva är att jag verkligen känner mej äcklad av livepoker med en massa rök och ser fram emot att komma hem och vara nyttig och få spela riktig poker. livepoker är så jävla jävla jävla tråkigt. bara att sitta och vänta och lägga sej. det känns som att den här resan har fått upp min motivation att grinda på nätet och det är värt mkt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar