mr_suspekts Pokerblogg
måndag 25 februari 2013
bokat
15:35 är jag på station i hedemora på onsdag. tror joppa kan hämta.
försökte fixa en biljett till 06:35 i morgon men det är nå jävla skit me att boka innom 24tim tror jag. ville ha den resan så jag hunnit hem till innerbandin men men.
1 kommentar:
VONDUR
25 februari 2013 kl. 11:57
Trevlit!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Trevlit!
SvaraRadera