måndag 25 februari 2013

bokat

15:35 är jag på station i hedemora på onsdag. tror joppa kan hämta.

försökte fixa en biljett till 06:35 i morgon men det är nå jävla skit me att boka innom 24tim tror jag. ville ha den resan så jag hunnit hem till innerbandin men men.

1 kommentar: