vann INTE turneringen. åkte ut precis innan slutet av dag1. skönt, känns det. hade bara sovit ett par timmar å var rädd för att göra misstag. kan omöjligt ha gjort några större misstag å nu känner jag mej befriad från det där casinot. rousso är där nu å spelar full-ring cash, tillåbörja me iaf. har 50% på honom å det känns ok. det borde kännas superbra då jag är säker på att det är en +EV investering men ändå så känns det lite olustigt då det känns som att jag förr i tiden brukade ha oflyt med dealar.
sover på diolkos i samma rum som russe å jujitsu inatt. känns onödigt. tror jag ska förklara för dom att det obv inte är nå personligt men att jag vill ha mitt eget rum. särskillt dumt blir det när vi alla har tre olika dygnsrytmer. jag förklarade för rousso att det är minus EV att spara 70e per skalle å dela på ett billigt rum om det kommer att påverka ens spel så pass att man kanske går från +7bb/100 till -2bb/100. spara 70euro å potentiellt torska 30ggr det beloppet för att man inte sovit bra. "the most important thing is that we are together" säger han, å det är svårt att säga emot. rousso berättade att hans värsta mardröm skulle vara att vara utan folk som bryr sej om honom. jävla fint tycker jag. om fler skulle tänka så så skulle världen vara mkt bättre.
får se vart jag sover imorn.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar