rousso är alles lyrisk om hur bra hans bord var idag å bitchar om att jag borde spela också i loutrakis pokerrum. jag vill spy. vafan, 8an å svs kanske är en som en dröm imorgon.....
jag har gett honom mitt ord på att jag aldrig kommer sätta min fot där igen. jag hade lovat mej själv att jag skulle slippa. det är inte så att folk är dumma mot mej det är bara känslan jag får när jag går in där.
då var det bestämt. jag ska in i det där jävla helveteshålet en gång till. imorgon. FY FAN.......
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar