tisdag 19 februari 2013

dag7

upp 2k kr efter en timmes 1tablande på typ plo200. sov inte tillräckligt då russepusse envisades med att väcka mej efter typ 6 timmars sömn. hade lite huvudvärk innan jag somnade som jag tror berodde på att stålpsyket hade tagit ut sin rätt från sessionerna innan. hade behövt 11 timmars sömn skulle jag tippa. nu ska jag bara mata hans hund å gå å lägga mej tror jag. eventuellt kommer jag inte kunna somna å då kan det hända att det blir en liten session till.

imorgon så ska vi spela nån jävla fotbollsmatch med/mot fiskregs från casinot i aten. dom säger att man inte får glidtackla här i grekland, iaf inte när man spelar på konstgräs. vafan...

på torsdag ska vi till loutraki (inte pokerrummet) för att spela nån jävla turnering. eventuellt så kommer russe få spela heads up mot den där ryssfisksmiljardären å jag kommer ha runt 50% av hans action (inte ryssens). ryssen har nämligen krävt att få spela hu dom senaste dagarna har vi hört å vi är nog dom enda som kan ge honom action på 10/20hu. turren håller på till på lördag å troligtvis så kommer jag spela online från hotellrummet när jag inte spelar turneringen. enda chansen att jag sätter min fot i pokerrummet är om rousso torskar+tiltar mot ryssen å jag får komma som phil ivey vs andy beal å reda upp situationen.


varför hänger mina kläder ute på nån gammal grekisk dams balkong?

russes mor har tvättat alla mina kläder och jag tror hans mormor hängde dom att torka från sin balkong. pinigt. modern ursäktade sej när jag var där å hämtade den andra å sista kassen med kläder att "im sorry but there was a problem with one of your shirts, but it will be ready tomorrow". det visade sej att jag hade ett hål i en gammal tröja som hon nu har sytt ihop.... jag köpte en flaska vin som tack och hon verkar inte ha nåt problem med att behandla mej som hon behandlar sin lilla barnunge till son.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar