lördag 23 februari 2013

dag11

vi backa varsina 1k. var inte så tiltad igår men idag innan vi lämnat L (tänker aldrig nämna horställets fulla namn igen) å jag satt me russe på matstället tvärs över gatan från casinot så fick jag verkligen anstränga mej för att inte rusa ut genom dörren å bara kuta så fort å länge som möjligt bort därifrån. fick panik. alla celler i hela kroppen vill kräkas.

nu är jag tillbaka i aten å det känns mkt mindre dåligt. ska sova på saken å boka en hemresa. förhoppningsvis (som det känns nu iaf) så bokar jag en biljett till i övermorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar