fredag 22 februari 2013

dag10

spelade en timme på casinot. det var rökigt. bordet var skitdåligt. jag backade 1k. gjorde tre stora folds vs alexis. berättade för en som jag verkligen avskyr att jag kunde se hans kort när han tittade på dom. han instasäger "oh sorry" med ett ironiskt tonläge. sen tänker han i 5 sekunder å säger "yea of course you can see my hand when you lean back like you do" jag hade ansiktet 1 decimeter från bordskanten å är 100% säker på att jag inte brytit den ställningen de sista 5 minuterna. funderar på att bli eremit.

försökte fixa ett nytt rum på diolkos. han hade bara ett rum kvar å var rädd för att internet inte skulle vara tillgängligt då det ligger längst bort från routern. testade och det funkade inte alls så jag blir kvar i rummet med dom andra.

ska spela online nu. känner mej inte så värst tiltad. bara hatisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar