ner 530 efter 2 timmar. inga fiskar och rejken kappas på 20e... kanske går ner senare.
satt å skrattade högt vid bordet över denna smskonversation
J: fråga om ilithios är där
E: han är på toa. kan jag hälsa honom nåt?
J: köp en dricka till han bara så blir han nöjd
E: vilken dricka blir bäst tror du?
J: han gillar citronvatten
E: (bla bla bla) hur gick korångspelen i helgen?
J: korångspelen gick bra Bolivia fick 8 bollar.
E: dom har varit heta hela säsongen va? hur gick det för belgarna?
J: japp dom har vart heta. Belgarna vinklade ur sej. Har du stött på nå coola lirare där då?
osv osv.
näst senaste sessionen jag spelade på svs så vann jag 30k på plo10k, idag länsade jag kontot å får förhoppningsvis ihop tillräckligt för en flygbiljett hem.

glömde säga att konversationen inleddes så "fråga om ilithios är där" från tomma intet.... Du kan aldrig gissa vem "J" är!
SvaraRadera