fredag 28 februari 2014

det blev inga 40k :(

spelade 10 händer å torskade mina 1k. cc 50 in i 60 med KK9d8 hu på AT7d, cr från 120 till 310 på Qd och betade 340 på 2d med 260 bakom. han gör en fruktansvärt bra syn med QQJ9. sen synar jag 20 med KQQJ och floppar QT3r men är uppe mot AKJ7 :( lul

ska boka en hemresa med detsamma.

2 kommentarer:

  1. Synd, fy faan va segt det kan va med livepoker. Men det blir kul att du kommer hem och lyser upp vår bygd med din närvaro.

    SvaraRadera