har ont i hela kroppen. tänkte för en gång skull försöka att vara lite manlig å inte klaga inför andra (alexis) över smärtor (träningsvärk) så om jag var riktigt öm när jag vakna i morse så är det inget emot hur det känns nu efter ett 2timmarspass på gymmet. alltså, jag borde ha hoppat över gymmet idag eller åtminstone tagit det lugnt men nu blev det inte så. "malaka! (betyder runkpelle på grekiska) dont sit there and rest, go and work on your abs, malaka!" vrålar alexis och jag lullar skamset iväg för att göra sit-ups. grekiska gym är mkt ballare än svenska. i sverige så är gymmen antingen för friskistöntar eller för tatuerade steroidmongos, här så får jag känslan av 1920tal, med män i röda trikåer som lyfter svarta kanonkulor som det står 100kg på typ. vet inte hur jag kan förklara det mkt bättre än så. dom använder en del moderna maskiner men när dom använder dom så är det ändå med nån slags "hepp hepp-mentalitet". aja.
har piratat ner alla polisskolanfilmerna å tror fanimej att jag tar en pokerfri dag till å kör filmmaraton ist. inte pga de oooofantliga smääärtorna jag lider utav utan av sömnbrist då jag efter 3 timmars sömn väcktes av att dom borra i väggen i rummet bredvid. bra att ta det lugnt nu innan helgen också så jag kan inleda findagarna med fulladdade batterier.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar