söndag 17 februari 2013

dag5

upp 15k kr. började med att spela turneringar å åkte ut på sadistiska sätt i sadistiska lägen, men stålpsyket förde mej i hamn på cashen.

3 kommentarer:

  1. fy fan va ROLIGT att du skriver här, trodde inte du gjorde det. Så hittar man 5 olästa dagar, asså va ROOOLIGTTT!!!! Ser ut att börjat bra också, fan va skönt.

    SvaraRadera
  2. ah fan, roligt värre :D hur gåre för dej på åttan? hängt nå me joppa?

    SvaraRadera
  3. haru sålt slut dina skivor än btw?

    SvaraRadera