onsdag 18 april 2012

Dag11

ner 400 efter 12 timmar. hade jag torskat AAK5ds mot jonas KKQ2ds all in preflop så hade jag varit ner 1700. kan verkligen inte ha gjort många misstag idag. tiltade på slutet men spelade tight ändå. köpte ett paket cigg å satt å lyssna på shakin stevens "merry christmas everyone" på repeat med mina sista euros på bordet. det var nåt poetiskt över hela situationen. massa sjuka oturspotter idag också. skulle vara trevligt att se min ev-graf över livepokern i grekland. seriöst. jag måste vara den reg som sprungit absolut sämst här, utan tvekan. kom på ett mantra idag "kom igen då! försök få mej att ge upp pokergudsäckel" att tänka det innan jag tittar ner på en hand får mej att focusera på att spela handen så bra jag kan å inte göra något stort misstag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar