det stinker av rutten mayonäs på mitt rum. får säga till om städning. singel-livet är väl för fint ändå. jag får grisa ner å sen klaga på röran å säga åt nån annan att ta rätt påt.
vann runt $40 i går på nätet. spelade tre heads up matcher men idagens pokerklimat så blir matcherna sällan längre än till första 3beten då motståndarna oftast får kalla fötter å lämnar bordet.
nu ska jag iväg till gymmet igen. får se om nån ens känner igen mej när jag kommer hem nästa gång.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar