anlände precis till loutraki. samma gamla hotell men ett helt nytt rum, känns spännande. resan var nog fan den mest behagliga nånsin. trevlig taxichaufför till arlanda, inge krångel med självincheckningsgalenskaper vid flygtruten. satt å kolla på "ingen bor i skogen" på laptopen å åt bra i en timme innan flyget lyfte. hade sovit ganska bra natten innan men lyckades ändå sova nästan hela vägen till kiev. i kiev så blev det som det alltid blir där; ett jävla helvete, av så många anledningar dom hinner med under de 10minuter man hinner lida på flygplatsen innan man sitter på nästa flygplan. men när det kievska flygbolaget aero-svit mot alla odds lyckats få mitt bagage på plats i aten så var allt förlåtet. var på lysande humör å firade en totallyckad resa med att sitta å vänta på ingenting i ett par timmar inne på flygplatsen i aten. satt på en bänk å läste en god bok å drack två 4eurosmilkshakes efter varann. kännde mej som en riktig livsnjutare! (4euros kanske inte är mkt alls för en milkshake kom jag på) (varför inte bara gå tillbaka å ta bort att dom kosta 4euros då btw?) (för att den här bloggen är så fruktansvärt hardcore kanske) (måste ha byggt upp nå slags sug efter att få skriva om vad som händer i mitt liv efter ett längre uppehåll tror jag, det går nog över snart).
känner mej sugen på att bara ta det lugnt idag å beställa hem mat å kolla på film. imorrn kommer rousso hit så då blir det andra bullar ivicketfall så. har funderat lite över hur jag ska göra med våran 50/50deal å ett tag var jag inne på att avsluta den men nu känns det roligt igen så vi kör på. jag tror verkligen inte att min edge i loutraki är mkt, om ens, större än roussos så varför inte få ner variansen lite?
fridens liljor! (saknar redan joppa)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar