lördag 21 april 2012

hemresan bokad

imorrn typ. måndag iaf. såg att jag satte dag 13 som rubrik för förra inlägget, nog dags att komma bort från den här skiten å ladda batterierna lite. känns bättre nu, ljuset i tunneln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar