mr_suspekts Pokerblogg
lördag 21 april 2012
hemresan bokad
imorrn typ. måndag iaf. såg att jag satte dag 13 som rubrik för förra inlägget, nog dags att komma bort från den här skiten å ladda batterierna lite. känns bättre nu, ljuset i tunneln.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar