upp 305 efter 10 timmar. fail. spelade inge bra idag. gjorde en skitdålig fold i ett läge å tiltade. sprang generellt dåligt men hade tur i en pott när jag cbetar stort på AT6r med KQ å får syna av TJ. turn är J å jag vinner en 900pott typ. känns som mitt spel idag förstör som fan för mej. innan dagens session så kunde jag iaf tänka att jag spelade riktigt bra å bara hade sjuk otur.
aja. rousso å alexis har lämnat aten så nu är jag ensam kvar. ska kolla efter flygbiljett hem snarast möjligt. sista timmarna på bordet var som psykisk tortyr. känns som mått är ganska rågat nu.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar