mr_suspekts Pokerblogg
lördag 14 april 2012
Dag9
upp 130 efter 14 timmar. ännu en sjuk otursdag. vann en pott med en bra hand men resten av händerna var bara herocalls å bluffar. om jag fick ta bort en hand där jag gör en förlorande herocall så hade jag kännt mej som phil ivey nu.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar