upp 1163 efter 9 timmar. var upp strax över 3k fram till timme nr7 så det känns tråkigt nu iaf. spelade bra men kanske lite för löst när bordet blev 7handat. och i sista handen gjorde jag en jävla logic-fail å torska 850 i den.
är lite hungrig å men tror inte att jag kommer ta mej för att gå å handla mat, ändå så funderar jag på att spela lite onlinepoker. kanske är dumt... äsch, lär ju ska vara bra bord å så nu.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar