upp 1500 efter 7 timmar. IG för table selection, G- för bankroll management men +MVG för goodrun med QJT7ss all in preflop i 3,7k-potten (3way med två uppenbara AA**händer (en hade KK**ds dock hehe). spelade helt klart godkännt hela kvällen men jag borde ha bytt bord. vi spelade 5/5/10mixed shorthanded med djupa stackar. jag var ner 300 innan storpotten å efteråt så ville jag bara ta pengarna å springa men en jävla idot hade precis gjort just det så jag tänkte att jag inte skulle haft nån självrespekt imorrn om jag hade fegat ur.
aja nu känns det som om jag kommer tillbaka för ett nytt försök efter sverigesemestern.
Hey - done w/ your vacation yet? Keep blogging, good reading :)
SvaraRadera