upp 565 efter 7 timmar. sov bara 4 timmar å blev i vanlig ordning väckt av rousso som verkar skräckslagen vid blotta tanken att vara utan sällskap en stund.
inget vidare bra bord idag. märks att high season är över :(
mm, supervärde under julånyår då dom har haft nån allmän julsemester. visste inte att det skulle vara så innan jag kom hit dock. såg bara framför mej hur nyårsafton skulle vara magisk men resten var bara en trevlig överraskning (stavar man så?)
Ni passar nog bra ihop.
SvaraRaderaVar det extra bra över julenyårstiden alltså? Bra tänkt då, jag va tveksam.
lol, malaka!
SvaraRaderamm, supervärde under julånyår då dom har haft nån allmän julsemester. visste inte att det skulle vara så innan jag kom hit dock. såg bara framför mej hur nyårsafton skulle vara magisk men resten var bara en trevlig överraskning (stavar man så?)