onsdag 4 januari 2012

preDag6

vakna å är lite pokersugen men har inge kläder att ha på mej förrän om 3åenhalv timme då dom är inlämnade på tvättning. vad att göra i tre timmar?!

när jag nu redan har diciplinångan uppe sedan början av året så är nog det smartaste att hämta hem nå frukost å köra en lång 2+2grind. japp så får det bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar