upp 801 efter 16 timmar. var ner 750 efter 11 timmar å 40 minuter senare upp 1030. roussos spelar nu å han var ner 1030 så om han varken vinner eller förlorar resten av sessionen så är jag ner 100 för dagen. han springer som sagt som en mongoloid. han torska 2k-potten efter att ha fått in alla pengarna på turn med stege vs 2par, helt odyglig.
höll nästan på att somna vid bordet efter 11 timmars spel men fick en adrenalinkick efter att ha turat upp min 400 sista till över 1k å sen var godmode ett faktum.
de 10 första timmarna var så sadistiska att det nästan var roligt. men jag lyckades hålla modet uppe å spela hyfsat solid hela dagen ändå.
kommer hela tiden på mej själv med att grubbla över värdelösheter medan jag spelar. de hatiska grejerna är roligast. vad sägs om one-liners som dessa (klara att levereras vid behov): "you look like a darker and fatter version of my grandmother" (till en lösaggro fet gubbe som tycker att jag är en nit) eller "omaha, texas, whatever. as long as its not a pie-eating contest i ll take you on at whatever you like" (till en fet självgod grek som visat två bluffar mot mej å som jag gärna skulle vilja spela hu4rollz med).
(edit)
vakna precis. rousso har skickat ett smässämmäss om att han slutar sessionen på upp 300 ist för ner 1030. de e najs.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar