tisdag 10 januari 2012

Dag11

ner 1479 efter 7 timmar. mor och far, läs inte det nedanstående.

jag hatar verkligen människor. äckliga jävla varelser allihopa. värst är dom korkade. dom äckliga korkade jävla fittskallade mongolidcpdrabbade jävla äcklen.

dom är seriöst vidriga. jag kanske är lite på tilt nu men ändå. hmmm, känns lite bättre nu. så jävla frustrerande att le hjärtligt å säga nice hand å lämna casinot med 21euros på fickan.

självklart så blev jag bluffad i början av en reg som visa. jag tänkte "han kan inte vara så jävla korkad att han bluffar här" så jag la mej. självklart ska han slänga upp total luft å le som om han precis gjort något superintelligent. önskade att jag hade lite mer stake så jag hade vågat hoppa upp på bordet, springa rakt över å sparka ut tänderna på honom.

jag måste ha nån slags mental störning i huvet.

sen raisar jag till 30 från knappen med AK å får 2 syn. sb donkar ut 20 in i 95 på Q97r. jag raisar till 65, han synar. har sett honom donka smått med öppen stege å syna raise. turn är 3x å han donkar 50 med 170 bakom. jag ställer fittnyllet som steksynar med KQ efter att ha sagt att jag nog har AA eller KK. han vinner å berättar att "i bet 50 so you would fold" han menade på att han ville vara ärlig med mej och jag tror honom. han hade försökt få igång nån mongolidkonversation med mej tidigare å tyckte väl att vi var polare nu.

I BET 50 SO YOU WOULD FOLD I BET FIFTY SO YOU WOULD FOLD I BET FIFTY SO YOU WOULD FOLD.

jag böjer ner huvudet lite å får hålla emot för att inte följa impulsen att slå ner huvet allt vad jag orkar i bordskanten.

sen så får jag AA på bb å 3betar från 30 till 135. får en syn och cbetar 150 på qj8r för att betfolda. han ställer å jag påminner mej själv om förra gången jag försökte göra en herofold i en 3betad pot på liknande bräda. han ser stark ut å frågar om jag har AK. vad ska han ha om inte ett set där?? jag tänker att nu ska jag inte vara en jävla fjolla å lägga mej då syna aldrig kan vara ett stort misstag med tanke på hur mkt pengar som gick in preflop. sen var det bara att le snällt å gå hem.

varför blir jag så förbannad? varför kan jag inte bara rycka på axlarna å tänka att det bara inte var min dag idag å att året är långt å jag kommer vinna en massa lite senare? varför ska jag bli så jävla hatisk????

jo, för som sagt så är alla människor inklusive mej själv äckliga värdelösa vanskaplingar. jag vill inte ha barn längre. jag tror det slutar med att jag flyttar ut i skogen å köper en orm till sällskap. tänkte säga katt först men jag tror dom är rätt vidriga innerst inne dom med.

2 kommentarer:

  1. "jag kanske är lite på tilt nu"

    Tror de flesta får liknande känslor bara det att de inte blir så starka.

    SvaraRadera
  2. ja jag börjar förstå mer å mer att jag är en rätt känslig individ.

    SvaraRadera