fan, det blev inte värre än så där. förväntade mej att jag skulle falla ihop i spasmer å tugga fradga men det som jag kännde bubbla inom mej bara dog ut. det var inte bara de två händerna jag skrev utan flera som verkligen var så sadistiska. gjorde en dålig syn för 140 in i typ 750 med tvåpar när jag i bästa fall hade 4 outs men jag gjorde det pga ett enkelt misstag, å misstag går inte att undvika.
idag hade kunnat vara värre. det som jag nästan känner är värst är att jag inte fick in de 12 timmar som jag planerat att få in. men vad ska man göra? jag gjorde mitt bästa å jag är relativt övertygad om att jag slutade vid rätt tillfälle trots att jag nog hade lite kvar på stoplossen.
blir kanske kämpigt imorrn med att hitta tillbaka till motivationen kanske men det är bara att ge sej fan påt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar