torsdag 12 januari 2012

tänkte bara säga att

jag inte har lagt till med en ny hatisk personlighet på senaste. det låter mkt värre än vad det är när jag spyr ur mej här. oftast så har jag det rätt så trevligt på casinot och jag blir lite mer social för varje dag som går känns det som. jag sover gott, äter bra å mediterar på mornarna. saken är den att jag alltid har varit uppe lite för länge å spelat för många timmar när det är dags att skriva blogg så jag är verkligen inte i mitt ässe(?) när otrevligheterna kommer. jag har kommit fram till att jag inte vill göra mej osams med nån i pokerrummet då jag kommer tillbringa så mkt tid där det här året. det innebär att jag varje dag får svälja en massa skit från diverse puckon som sedan blir uppspytt i denna kära dagbok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar