har hittat en snutt från en dokumentär som jag inte kan sluta titta på. det är 17:40 in i "hells angels forever", "take a whiff on me" med mission mountain wood band. det är inte att låten är världens bästa men med videon till så är det i särklass det genom alla tider bästa videoklipp. darling D, se till att den låten sitter som ett smäck tills april så jag bara kan hoppa in lite obemärkt.
vaknade klockan 21:00 å gick hem till alexis å åt hemkörd pizza till frukost. känner mej inte sugen på grind idag men jag är för nära målet för att ge upp. 229 timmar hittills med nio dagar kvar. det roliga är att rousso kommer hit den 31:a å han har gjort klart för mej att jag kommer att spela 20 timmar om dan tills den 8:e då vi åker till kreta. han är liten men bestämd den karln. varje dag vi har varit i loutraki samtidigt så har jag vaknat av att telefonen ringt å jag fått höra "erik. where are you???" sen så har han lurat iväg mej till casinot för spel.
klockan är 03:00 nu så jag kommer nog inte få in 12 timmar idag. siktar på +8 iaf.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar