måndag 30 januari 2012

pokerfri dag typ

har sovit länge som fan. kom hem 08:30 på måndag morgon å satte klockan på väckning inför Aten-resan med avgång 15:00. vakna av mej själv klockan 12:00 å såg att jag fått sms av alexis som ville sova längre å dra till aten på tisdag ist. jag gick å köpte en pizza å somnade om. nu är klockan 04:30 å det är i bästa fall tisdag. måste sovit runt 18 timmar. känner mej full av energi å tänker gå till casinot snart för att få upp månadens timantal från 294 till 300 innan vi drar till aten.

ska köpa nya skor, lite kläder kanske och förhoppningsvis ett dragspel om jag hittar nåt som inte är svindyrt.

för en vecka sedan så låg min timlön på 370kr för 2012. nu är den nere på 155kr/tim. skulle vilja att den hamna på strax över 300kr vid slutet av året och då jag bara spelat 294 av årets 2500 speltimmar så är det egentligen oväsentligt hur den ser ut nu.

1 kommentar:

  1. Om du fortsätter monstergrinda såhär så kommer det nog ta fart med timlönen också.

    Google ska börja logga allt man gör när man är inloggad samt läsa alla ens mail osv och sen spara det i nån jättedatabas för reklamsyften.

    Av allt man gör som de kan spara och ha koll på som folk inte skulle bry sig så mycket om, vart man surfar, ställen man handlar på osv, det kan jag förstå, även om det är lite äckligt så har det en tydlig anledning i förhållande till reklam osv. MEN alla hatar ju att de ska gå igenom privata mail, och massa folk kommer byta, bli upprörda och google får sämre rykte. Hur kan det va så värt för dem att ställa till med det bara om det var för att kunna läsa folks mail i reklamsyften? Just det google eftersom ni läser detta, och ni på FRA för den delen, dra åt helvete.

    Träder igenom 1a mars så jag ska byta till nåt innan dess. Alltså dom kollar ju allt redan nu men 1a mars blire värre. Använder ju mitt gmail konto för att skriva här så när jag slutar vet du varför. Vi kan ju snacka på msn så hotmail får logga oss istället. Jävla 1984 samhälle det blir. Vet du nåt ställe som inte är så jävla lortigt?

    SvaraRadera