upp 405 efter 8 timmar. dagens läxa: sluta tänka dej in i de andra spelarnas sits utan se dom istället för de fiskar de är och ta besluten därefter. tror det kan vara en av mina största svagheter här, att jag ger alla för mkt cred hela tiden. sluta tänk "vad vore vettigt för honom att ha här?" å tänk istället "han tar dåliga beslut hela tiden så vad ska han ha här för att det ska vara ett dåligt spel av honom?". inte riktigt så extremt men ändå.
är nöjd med att jag fick in 8 timmar idag. jag hade kunnat sluta mkt tidigare. måste spela 8,5tim i snitt de resterande sju dagarna för att komma upp i 300 timmar för januari. kan gå. kan bli svårt. kan bli omöjligt pga stoploss. ska göra mitt bästa hursomhelst.
kollade på pans labyrint idag å det kan fanimej vara en av de bästa filmer jag sett. jävla ball.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar