upp 670 efter 13 timmar. spelade olika bra i under olika perioder idag. kännde mej riktigt het när det var short handed ett tag å jag fick ha lite tur med beslutsvariansen uppå det. sen så gjorde jag ett vidrigt misstag, kanske just för att det var mot en vidrig spelare. syna ner i ett skitdåligt läge. ibland tror jag att jag bara letar å letar efter svaghet tills jag hittar nåt diffust att gå på ist för att analysera situationen med ett öppet sinne. det ska jag tänka på till nästa session.
spelade en hand som jag tror var ganska intressant. det foldas till mej å jag raisar till 20 med AJo från mittenposition. en fisk som är 200 djup synar från knappen å en skaplig reg som har lite bluff å aggrotendenser i sej 3betar till 65 från SB. jag å han är 800 djupa så jag 4betar till 210 å han synar. floppen kommer J72cc å han checkar. jag vill inte beta här då jag måste tro att hans range är väldigt stark här. mkt AA, QQ kanske KK så jag checkar. turn är Qc å han checkar igen å jag lika så. rivern är 3x å han checkar återigen. ganska konstigt läge men jag betade iaf 250 å han la sej. tänkte bara att han inte kunde ha nåt bättre å att om han har nåt som slår AK så kan jag få en crying call. har fortfarande ingen aning om vad han kan ha haft. ideer nån?
har börjat köpa in för 1000 ist för 500 å är mer focuserad på att hitta blufflägen mot djupa regs. hade några ställen idag där jag hade bombat rivern men jag gav upp då rivrarna inte passade riktigt. kanske har blivit lite bättre på att just ändra mina beslut å inte bara skjuta hejvilt.
var på väg att köpa in i 10/20 mixed nl plo idag men kom på bättre tankar. har inte ens 4 buy ins för det spelet i cash här :) trist att ryssmiljardären lyckades få igång 10/20 ist för 5/10 då jag hade hoppats kunna knipa en sudd av honom på 5/10. har iallifall närapå 8inköp där...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar