lördag 28 januari 2012

Dag27

ner 221 efter 5 timmar å bustade turneringen efter en timme. 4betscommitade mej med 76s pf och även fast jag å alexis efter tre timmars intensiv analys kommit fram till att OM det var ett misstag så var det minimalt så känns det ändå som om jag bara pissade bort hela turneringen. tog en 4 timmars paus och gick för att spela cash game. jag beställer en kaffe å vatten av en servitris som verkar titta lite skeptiskt på mej och efter att jag känner tilten komma då hon verkar skitit i att hämta det åt mej så lämnar jag bordet å hämtar det själv ist. missar en hand vilket innebär att jag påverkat vilka kort som ska komma för resten av sessionen. jag skiter i vanliga fall fullständigt i sånt men efter att ha bustat turneringen å fått KQ vs TT på QTTss 2s Q mot en 1000euro djup fisk efter kaffe-vatten-incidenten så kännde jag mej bara så jävla less att jag gick hem.

kan inte komma ihåg EN gång att folk reagerat över hur jag har coolrat nån i en pott eller hur folk har blivit exalterade över hur tur JAG haft mot nån men jag skulle fan kunna skriva en jävla roman om vice versa. de tre senaste cashsessionerna har varit fruktansvärt solida från min sida men ändå har jag tydligen lämnat munnen tillräckligt öppen för folk att ligga med konstant. jag vet att det bara är tre sessioner men om folk från stockholm kan klaga över att få vänta på tunnelbanan i 4minuter så ska fanimej jag få klaga över att sitta i hålet 30 timmar i streck.

jag "sparade" btw 300 med toppkåken när han checkraisa från 200 till 500 å jag bara syna men det ångrar jag nu. jag måste intala att jag ångrar mej det iaf då det var ett klart misstag mot en random fiskig spelare då han mkt oftare har en fiskig tia där å inte kan folda för 300. antar att det delvis var en omaha å delvis runbadskada.

4 kommentarer:

  1. Kollade din bänkpress, var nog den dyraste på hela blocket förutom ett komplett gym för 75.000. Nog kan jag fixa hem det åt dig men gör en sökning till på blocket och kolla lite först. Finns ju nya kvalitetsgrejer för halva priset och begagnat halvbra grejer för typ 1/20 av priset.

    http://www.blocket.se/dalarna/Bankpress_benmaskin__Nytt_fran_webshop_31515073.htm?ca=6&w=1&last=1

    den tex

    SvaraRadera
  2. vänta med att köpa nåt till jag haft en plussession. ska kolla länken imorrn.

    SvaraRadera