Intressant, spelar dom HU el menar du bara att ryssen spelar fullring?
oroa sej inte. det är fullring och jag pratar dagligen med flera som är i det spelet också så inge utrymme för fuffens.fick smässämmäss nu precis å han är ner 2,2k. fortfarande upp 800 för dagen då antar jag.
Intressant, spelar dom HU el menar du bara att ryssen spelar fullring?
SvaraRaderaoroa sej inte. det är fullring och jag pratar dagligen med flera som är i det spelet också så inge utrymme för fuffens.
SvaraRaderafick smässämmäss nu precis å han är ner 2,2k. fortfarande upp 800 för dagen då antar jag.