tisdag 17 januari 2012

pre Dag17

ska ta semester den 8e februari å följa med roussos till kreta för sightseeing+onlinepoker. var lite tveksam först men jag tror det kan vara perfekt med en veckas semester å ladda livegrindsbatterierna lite. räkna ut att jag hittills har spelat poker 45% av 2012. borde inte vara några större problem att klara 300 timmar i januari.

ska försöka få in 12 timmar idag och spela så bra som möjligt.

(edit)

har inte kommit upp ur sängen än fast än jag vakna för 4 timmar sen. har käkat hemkörda giros å legat å lyssnat på dlks le som en fotomodell på högsta volym. fick bara sån lust att berätta för internet att jag avgudar jouni haapalas trumspel. buddy rich hade inte kunnat göra det bättre själv. har ingen annan att säga det till så därför skriver jag det här här.

2 kommentarer:

  1. 300tim omfg. Gj. låter förövrigt som om du börjar skapa dig en riktigt bra tillvaro där nere nu.

    Ha hammaren beredd under kavajen på kreta, kan va där de sätter in stöten.

    SvaraRadera
  2. skulle aldrig ha kommitframtill/skrivit "inge problem me 300 timmar nu!"... inge bra att ta ut segern i förskott.

    mm fan, hammare, knogjärn å ett jävla misstänksamt humör ligger redan nerpackat i kappsäcken! oroa sej inte kompis. iofs så kan "dom" bara misshandla, våldta samt mörda mej då jag kommer ha nästan alla pengar kvar på casinot i loutraki. så nå rån kan dom se sej i stjärnorna efter. (vi skojar bara mamma)

    SvaraRadera