tisdag 6 november 2012

å herregu va flådit!

sitter med jeppe å väntar på room service. vi har två suiter bredvid varann på tionde våning. min suite är typ 50% större än kortbo. så jävla highrolling det blir när man reser med jeppe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar