söndag 18 november 2012

Grattis i efterskott pappa!

tänkte att jag inte skulle glömma bort att du fyller den 16e. senast jag kollade på datumet så var det den 11e å jag tänkte att det var flera dagar kvar. nu står det att det är den 19e. tiden går fort när man har roligt antar jag. eller snarare så märker man inte att dagarna går när alla är exakt lika.

ett stort Grattis hur som helst!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar