såg det här
http://bloggar.expressen.se/tagtstrom/2012/11/18/jag-far-skylla-mig-sjalv-nar-jag-far-in-det-sa-daligt/
förlorar 200 marker på den synen och det är när han har topset. ball blogg när man postar en badbeat från tidigt in i en 500kr-turnering!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar