onsdag 21 november 2012

snubbla in på nån fiskblogg å

såg det här

http://bloggar.expressen.se/tagtstrom/2012/11/18/jag-far-skylla-mig-sjalv-nar-jag-far-in-det-sa-daligt/

förlorar 200 marker på den synen och det är när han har topset. ball blogg när man postar en badbeat från tidigt in i en 500kr-turnering!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar