mr_suspekts Pokerblogg
fredag 16 november 2012
trött, stel å lite magsjuk
hejcarbonarahejdåcarbonara. kanske borde ta en dag ledig idag trots att jag ligger efter med timmarna.
skulle inte tro det. beställa upp en massage till rummet, dra på eye of the tiger och grinda 14 timmar!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar