onsdag 28 november 2012

pokern går segt!

men vafan. servitrisen postade en bra grej på facebook igår. typ: tänk inte att ditt liv suger bara för att du har en dålig dag. nu sitter jag här med ett leende på läpparna igen. känndes hopplöst ett tag men då fick jag en snilleblixt å beställde upp glass å massage till rummet. vad fan har jag att vara nedsämd över egentligen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar