fredag 30 november 2012

upp

lite. upp lite för månaden vilket känns tråkigt då det började så bra. jeppe är riktigt sjuk. var nyss över å kolla läget. inge vidare å han kanske måste åka in till sjukhuset. det är nog ingen fara egentligen men just nu känns det måttligt festligt att vara här. ser fram emot att komma hem till dragspelet å resten. ;)

det blir en tuff månad dock. ska åka till fagersta å spela in en julskiva med mitt å joppas band vilket innebär att två grinddagar försvinner. sen så kommer det gå en dag till att resa hem också. detta lämnar 28 hela dagar åt att få in 300 timmar. blir en utmaning.

har hållit på å fundera över nästa års mål å det lutar åt 2000 timmar varav 50.000 händer heads up. det här årets 2500 timmar var tänkt att utspelas live, vilket hade varit mkt lättare. jag kommer mest troligt aldrig spela fler bord än 2st i december men det är ändå mer ansträngande än att spela 20händer/timmen på ett casino.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar